دانلود پایان نامه با موضوع زیر ساخت نرم افزاری
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با استفاده از مدل لاپیر
پایان نامه رشته مدیریت گروه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان تحقیق: تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپیر زمستان 93 فصل اول: کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1 بیان مسئله. 4 […]
پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی عنوان:نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب) زمستان 1394 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 61-4 اهداف تحقیق 61-4-1 هدف […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل یکم: کلیات پژوهش مقدمه.3 بیان مساله .4 1-3) اهمیت موضوع پژوهش.61-4) اهداف پژوهش.61-5) فرضیه […]
پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی عنوان:نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)زمستان 1394 فهرست مطالبعنوان […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل یکم: کلیات پژوهش مقدمه3 بیان مساله 4 1-3) اهمیت موضوع پژوهش.61-4) اهداف پژوهش.61-5) فرضیه […]
دانلود پایان نامه : نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو)
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش :بین الملل عنوان : نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان(مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو)
دانلود پایان نامه دکتری: بررسی فقهی فروش اقساطی در نظام بانکداری بدون ربا و شبهات آن و ارائه راهکار (مطالعه موردی بانک ملی ایران)
متن کامل پایان نامه مقطع دکتری رشته الهیات، فقه و فلسفه گرایش : فقه ومبانی حقوق اسلامی عنوان : بررسی فقهی فروش اقساطی در نظام بانکداری بدون ربا و شبهات آن و ارائه راهکار (مطالعه موردی بانک ملی ایران)
پایان نامه ارشد: بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد
پایان نامه رشته مدیریت : شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : شناسایی قابلیت ها و مهارتهای مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان : تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
بازاریابی و درک نیاز های مشتریان
بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع چابکی سازمانی
سازمانهای تولیدی معاصر از دو جهت دچار چالشهای عمده شدهاند. از سویی فلسفهها و تکنولوژیهای جدید تولید در حال شکلگیری هستند و این امر باعث از رواج افتادن شیوههای پیشین خواهد شد. از سوی دیگر مشتریان در درخواست و مطالبه محصولات و خدمات جدید در زمان کوتاه جسورتر شدهاند (Maskell, 2001; Tersine & Wacker, 2000; […]
پایان نامه تعیین رابطه بین عدمتقارن اطلاعاتی و مدیریت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین عدمتقارن اطلاعاتی و مدیریت سود در صندوقهای مشترک سرمایهگذاری شهریورماه 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع و ابعاد آن. 41-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 51-4 بیان مساله. 61-5 اهداف تحقیق 81-6 سوالات تحقیق […]
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع […]
پایان نامه تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده اقتصادی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده اقتصادی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریور 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 1 1-2- موضوع […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ریسک بر تعهد بیمه گر در شرکت بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (. M. A)مدیریت بازرگانی ـ گرایش بیمه عنوان :تاثیر مدیریت ریسک بر تعهد بیمه گر در شرکت بیمه ایران(موردمطالعه استان قم) پاییز 1393 چکیده هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر تعهد بیمه گر می باشد. […]
پایان نامه ابعاد سرمایه فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی- مالی عنوان:“تأثیر ابعاد سرمایه های فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی آنها(موردمطالعه: صادرکنندگان فعال در صنعت موادغذایی صندوق ضمانت صادرات ایران) “ سال تحصیلی 92-93 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- […]
پایان نامهبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 21-2- تشریح و بیان موضوع تحقیق 41-3- مسئله اصلی تحقیق 61-4- ضرورت انجام تحقیق 71-5- اهداف اساسی انجام تحقیق 101-6- سوالات […]
پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزویندانشکده مدیریت پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل بررسی رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای) پاییز 1393 فهرست مطالب فهرست مطالب. أفهرست جداول. ثفهرست نمودارها جفصل 1-کلیات تحقیق 2مقدمه. 21-1- بیان مسأله. 21-2- اهمیت و […]
پایان نامه تأثیر شایستگی ارتباطی بر انعطاف پذیری زنجیره تأمین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهپایان نامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی(M.A)موضوعبررسی تأثیر شایستگی های ارتباطی بر انعطاف پذیری زنجیره تأمین در صنایع غذایی شهر کرمانشاه بهمن93 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 51-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 61-4 جنبه […]