پایان نامه درباره طراحی الگوی بازاریابی
پایان نامه طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانیپایان نامه در رشته ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران شهریور1394 چکیدهبا کاهش نقش دولت در تأمین بودجهی مورد نیاز آموزشعالی، مؤسسات آموزشعالی به میزان زیادی رقابتی و بازارمحور شده اند.در این پژوهش هدف، طراحی الگوی بازاریابی آموزشعالی در ایران بود تا سیستم آموزشی […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392 چکیده:موضوع اصلی این تحقیق” طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان” میباشد. در این پژوهش مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان با توجه به شاخصهایی که […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیگرایش سازمانیعنوان:طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگزمستان 1391 Contents1-1- مقدمه. 12-1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 611-3- سئوالات تحقیق 811-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 191-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق 201-6- جامعه آماری.311-7- نمونه تحقیق311-8- […]
پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاه خودپرداز
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ( M.A) عنوان :طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاههای خودپرداز با بهره گرفتن از تکنیکهای MCDM(مطالعه موردی : دستگاههای خودپرداز شهر کرمانشاه) تیر 1393 فهرست مطالبچکیده. 1فصل 1 : کلیات پژوهش مقدمه3 بیان مساله 4 […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه ارائه مدل تصمیمگیری در بخش بازاریابی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.Aعنوان:ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه) شهریور1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه 31-2 بیان مسئله 41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 51-4 اهداف پژوهش 71-4-1- هدف […]
پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیعنوان:ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب) شهریور 1393 فصل اول:کلیات پژوهش1-1 مقدمه31-2 بیان مسأله41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش61-4 اهداف پژوهش71-4-1 هدف کلی.71-4-2 اهداف ویژه پژوهش.71-5 فرضیات پژوهش.81-6 چهارچوب […]
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانکهای دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه به نقش متغیر میانجی عدالت” […]
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان) استاد مشاور: دکتر آرش شاهین مهر ماه 1392 چکیده مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی پرکاربرد برای مدیریت تعاملات […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه طراحی مدل تشخیص فرصت های کارآفرینانه در دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی طراحی مدل تشخیص فرصت های کارآفرینانه در دانشگاه; مطالعه موردی دانشگاه شاهد زمستان 92 چکیده: سیر تحول دانشگاههای دنیا از آموزش محور به پژوهش محور و از پژوهش محور به کارآفرین میباشد. از ویژگیهای دانشگاههای کارآفرین استفادهی بهینه […]
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 چکیده با افزایش چشمگیر نشانهای تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولیدکنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار هستیم. زمانی که رقابت شدت […]
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) عنوان: «بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی» تابستان 1391 چکیده