دانلود پایان نامه کیفیت خدمات
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیگروه مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز زمستان 1393 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 بیان مسأله . 3 اهمیت تحقیق . 5 اهداف تحقیق 5 […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393 فهرست مطالبچکیده پژوهش : لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1- بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی : 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]
پایان نامه تاثیر هوش سازمانی بر کیفیت خدمات از منظر تئوری مبادله اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی تاثیر هوش سازمانی بر کیفیت خدمات از منظر تئوری مبادله اجتماعیمطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان بهمن ماه 1391 چکیده یکی از عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان […]
پایان نامه بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد رشته مدیریت دولتی-گرایش مدیریت نیروی انسانی عنوان: بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی; دانشگاه شاهد) تیر 1391 چکیده: امروزه بحث و مقوله ی کیفیت خدمات در سازمانها ی خدماتی دولتی و خصوصی اهمیت فزاینده ای […]
پایان نامه مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکدۀ علوم انسانی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان پایان نامه: مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با بهره گرفتن از مدل سروکوال تیر ماه 1393 چکیده : هدف از تحقیق حاضر مقایسه کیفیت خدمات […]
پایان نامه ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی عنوان ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان. بهمن ماه 1393 […]
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه . 3 بیان مسئله . 5 اهمیت […]