پایان نامه در مورد گرایش بازار
پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل قشم عنوان: بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پارسیان استان تهران) روز(5) ماه (3) سال (1394) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق. 2 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان […]
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی: تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراکشده (موردمطالعه : خردهفروشیهای الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر شهریورماه 1394 چکیده […]
پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
پایان نامه رشته مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
پایان نامه :تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه ارشد برق گرایش قدرت: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso
پایان نامه رشته برق گرایش : قدرت عنوان : استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با بهره گرفتن از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان پایان نامه رشته برق (M.Sc) گرایش قدرت عنوان: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با بهره گرفتن از الگوریتم […]
پایان نامه ارشد کارشناسی ارشد رشته
مهندسی برق الکترونیک گرایش قدرت:کلیدزنی بهینۀ انتقال با استفاده از مدل های تعادل در بازارهای برق
پایان نامه رشته مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان :کلیدزنی بهینۀ انتقال با بهره گرفتن از مدل های تعادل در بازارهای برق
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92 فهرست مطالب چکیده1فصل اول2 مقدمه3 بیان مساله و تشریح موضوع.4 سوالات تحقیق.6 فرضیه های تحقیق.6 […]
پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایهگذاران نهادی و کارایی بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان: تعیین رابطه بین نفوذ سرمایهگذاران نهادی، شکاف قیمتی و کارایی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مساله. 71-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 61-4 اهداف […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه 21-2- تشریح و بیان موضوع 31-3- اهمیت و اهداف تحقیق 51-4- سوال های اصلی تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل کمی و کیفی تاثیرگذار بر سهم بازار بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)رشته مدیریت دولتی گرایش مالی عنوانشناسایی و رتبه بندی عوامل کمی و کیفی تاثیرگذار بر سهم بازار بانک صادرات شهر اصفهان تابستان 1393 عنوان صفحهچکیده. 13فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه151-2- بیان مسئله.161-3- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق181-4- سوالهای تحقیق191-5- اهداف تحقیق191-6- […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]