پایان نامه در مورد استراتژی بهینه بازاریابی
پاین نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجراییگروه علوم انسانی عنوان پایان نامه :تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور) بهمن1393 چکیده:استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی، همواره یکی از مقوله های مهمی است که در حوزه های جدید مطالعات بازاریابی […]
پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده حسابداری و مدیریتپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجراییگروه علوم انسانیعنوان پایان نامه :تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)بهمن1393 چکیده:استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی، همواره یکی از مقوله های مهمی است که در حوزه های جدید مطالعات بازاریابی […]
پایان نامه رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطباییدانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی براساس دیدگاه مبتنی بر منابع چکیدههدف این پژوهش بررسی ارتباط ساختار سازمان، استراتژی کسب و کار و به دنبال آن تاثیر […]
پایان نامه ارائه مدل تصمیمگیری در بخش بازاریابی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.Aعنوان:ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه) شهریور1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه 31-2 بیان مسئله 41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 51-4 اهداف پژوهش 71-4-1- هدف […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیمگیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای
انتخاب موفق بازار هدف خارجی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی ( مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران(ایفیک)و […]
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 چکیده شتاب عجولانه سازمانهای متقاضی، جهت پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از یکطرف و عدم دانش و توان […]
پایان نامه تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودر در صنعت تولید درب
پایان نامه رشته مدیریت جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پایان نامه: تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودر در صنعت تولید درب زمستان 90 چکیده پیچیدگی روزافزون فعالیتها و محیط کاملا متغیر و پرتلاطم جهان امروز، مدیران سازمانها را با دشواریهای متعددی مواجه ساخته که کوچکترین غفلت در این زمینه […]
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل عنوان پایان نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) زمستان 1392 چکیده […]
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) عنوان: «بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی» تابستان 1391 چکیده تحقیق حاضر، در حوزۀ ارتباط صنعت و دانشگاه، به بررسی موانع فردی […]
پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی عنوان : بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد شهریور 1390 چکیده: هدف از انجام این تحقیق بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی […]
پایان نامه تدوین و تلفیق استراتژی های سازمانی توسعه ی منطقه ای، با رویکرد قابلیتهای پویا و همکاری استراتژیک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تدوین و تلفیق استراتژی های سازمانی توسعه ی منطقه ای، با رویکرد قابلیتهای پویا و همکاری استراتژیک (شهرستان های رستم و نورآباد ممسنی) شهریور ماه 1393 […]
پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت اجرایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی عنوان فارسی نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط صنعت لاستیک و پلاستیک استان تهران) استاد مشاور دکتر داود […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا تابستان93 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش […]