پایان نامه در مورد ارزش مشتری
پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.)) عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 چکیده: این پژهش با هدف […]
پایان نامه تأثیر ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری و آمادگی پذیرش در مشتریان شعب بانک تجارت شهر رشت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمه عنوان:تأثیر ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری و آمادگی پذیرش در مشتریان شعب بانک تجارت شهر رشت شهریور […]
پایان نامه تأثیر ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری
پایان نامه رشته مدریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمهعنوان:تأثیر ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری و آمادگی پذیرش در مشتریان شعب بانک تجارت شهر رشتشهریور […]
پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش :منابع انسانی عنوان : بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری
پایان نامه رشته مدیریت : رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک ملی رشت
پایان نامه رشته مدیریت اجرایی گرایش مدیریت استراتژیک با عنوان : رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک ملی رشت
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات
وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]
پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگیهای شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر ناصر صنوبر مرداد ماه1393 چکیده […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دورهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بینالملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 چکیده با وجود رو به افزایش بودن تعداد بحران محصولات، شرکتها اغلب آمادگی مدیریت استراتژیک این بحرانها را […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان سال تحصیلی 1392 فهرست مطالب عنوانصفحه فصل […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد راهنما: دکتر سید محمود شبگو […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرفکننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان) بهار 1394 فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده 1فصل […]
پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشمپایاننامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک) عنوان پایاننامه:تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان) خرداد 1393 چکیده. 1فصل اول : 2کلیات و طرح تحقیق 21-1. مقدمه. 32-1 […]
پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشمپایاننامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک)عنوان پایاننامه:تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)خرداد 1393 چکیده. 1فصل اول : 2کلیات و طرح تحقیق 21-1. مقدمه. 32-1 . […]
پایان نامه: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند