پایان نامه گسترش تبلیغات
پایان نامه ارشد رشته مدیریت با موضوع بررسی ارزشهای فرهنگی بر روی گسترش تبلیغات دهان به دهان
پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی ارزشهای فرهنگی بر روی گسترش تبلیغات دهان به دهان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلیتابستان 1393 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیقچکیده 11-1)مقدمه. 31-2) بیان مساله. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول
دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیات عنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ها تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. 1مقدمه. 2فصل اول–کلیات پژوهش […]
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 چکیده با افزایش چشمگیر نشانهای تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولیدکنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار هستیم. زمانی که رقابت شدت […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]
پایان نامه بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان
استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامهکارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی بین الملل موضــوع: بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق 1 مقدمه : 2 بیان مساله: 4 ضرورت انجام […]
پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (یزد) پایان نامه رشته مدیریت اجرایی عنوان پژوهش: مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو سال تحصیلی 1393-1392 چکیده در این تحقیق به بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان 1393 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق چکیده 1 1-1)مقدمه. […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن چکیدهد تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن میپردازد. همانطور که می دانیم تبلیغات یکی از متداولترین ابزارهایی است که شرکت ها برای هدایت ارتباطات ترغیب کننده […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل ) موضوع : مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی ( مورد مطالعه : بانک تجارت و بانک سپه استان تهران ) استاد مشاور : دکتر مهدی اهری […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]
پایان نامه بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)موضوع: بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه هایپر می)استاد مشاور: دکتر منیژه قرهچهاستاد داور: دکتر محمدرضا ابراهیمیشهریور 1393 چکیده پژوهشتبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی نقش بسیار مهمی را در سیاستها و […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقجهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعیعنوانتاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدماتسال تحصیلی 1394 – 1393 فهرست مطالب […]
پایان نامه دیپلماسی و قدرت نرم ،محدودیت در تبلیغات خصمانه مغایر اصول حقوق بین الملل
دانلود پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغاندانشکده حقوقموضوع :دیپلماسی و قدرت نرم ،محدودیت در تبلیغات خصمانه مغایر اصول حقوق بین الملل( تجربه کشورهای آمریکا،چین، روسیه و ایران)بهار1394 فهرست مطالبفصل اول کلیات 21- طرح موضوع : 22- اهمیت موضوع : 33- سوالات اصلی و فرعی و فرضیه های تحقیق 34- مدل و روش تحقیق […]
پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل
دانلود پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهتحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A)عنوان:تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین المللبهار 94 فهرستچکیده : 1مقدمه : 21) بیان مسأله :. 22) اهمیت وضرورت