پایان نامه فروش صنایع
پایان نامه : رتبه بندی شرکت های برتر و عوامل موثر بر انتخاب آنها در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای فازی FANP
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : مالی عنوان : رتبه بندی شرکت های برتر و عوامل موثر بر انتخاب آنها در بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از فرایند تحلیل شبکه ای فازی FANP
پایان نامه پیش بینی شاخص پنجاه شرکت برتر بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از شبکه های عصبی
پایان نامه رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته حسابداری(M.A.) موضوع: پیش بینی شاخص پنجاه شرکت برتر بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از شبکه های عصبی استاد مشاور: دکتر عباس طلوعی اشلقی سال تحصیلی: 89-1388 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل 1: کلیات موضوع تحقیق 2 […]
پایان نامه مقایسه توان توضیح دهندگی نسبت های مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:مقایسه توان توضیح دهندگی نسبت های مالی جهت ارزیابی عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران آذر ماه 1392 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان موضوع و ابعاد. 31-3 ضرورت و اهمیت […]
پایان نامه تاثیر خصوصی سازی بر کاربرد ابزارهای حسابداری مدیریت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرماندانشکده حسابداری، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری عنوان:بررسی تاثیر خصوصی سازی بر کاربرد ابزارهای حسابداری مدیریت و عملکرد شرکت ملی صنایع بهار 1393 چکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 41-4 اهداف تحقیق 51-5 چارچوب نظری تحقیق […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A گرایش: مدیریت بازرگانی- داخلی عنوان تحقیق :مطالعه تطبیقی عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده با بانک های خصوصی براساس اصل 44 قانون اساسی سال تحصیلی: پاییز 93 عنوان فهرست شماره صفحه چکیده . 1 فصل اول : […]
پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریزدانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریت پایان نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییگرایش بازاریابیعنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد 1393 عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش 2 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان پایاننامه: تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی روانشاختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم بهمن ماه 1392 چکیده 1فصل اول. 21.1. مقدمه. 32.1. بیان مساله. 43.1. اهمیت تحقیق 84.1. اهداف تحقیق […]
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله. بهار 1394 چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله پژوهش. 41-3- اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق پایان نامه تحصیلیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان:تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت متروی تهران سال تحصیلی 93-92 فهرست مطالبفصل اول:کلیاتمقدمه: 21-1.بیان مساله: 31-2.اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3.فرضیه های پژوهش:. 61-4.اهداف پژوهش 71-5.تعریف متغیرهای پژوهش:. 7فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق2-1.تعریف مدیریت دانش. 102-2.ویژگیهای […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه نقش شایستگیهای مدیران در تحقق مسئولیت اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A”رشته مدیریت اجراییگرایش استراتژیکعنوانبررسی نقش شایستگیهای مدیران در تحقق مسئولیت اجتماعی سازمان مورد مطالعه (مدیران آموزش و پرورش استان اردبیل) مرداد ماه93 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول:کلیات تحقیقمقدمه. 31-2-بیان مسئله. 51-3- ضرورت و اهمیت تحقیق 71-4-اهداف تحقیق 81-4-1-هدف اصلی 81-4-2-اهداف فرعی […]
پایان نامه نقش شایستگیهای مدیران در تحقق مسئولیت اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A”رشته مدیریت اجراییگرایش استراتژیکعنوانبررسی نقش شایستگیهای مدیران در تحقق مسئولیت اجتماعی سازمان مورد مطالعه (مدیران آموزش و پرورش استان اردبیل) مرداد ماه93 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول:کلیات تحقیقمقدمه. 31-2-بیان مسئله. 51-3- ضرورت و اهمیت تحقیق 71-4-اهداف تحقیق 81-4-1-هدف اصلی 81-4-2-اهداف فرعی […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلیتابستان 1393 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیقچکیده 11-1)مقدمه. 31-2) بیان مساله. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق […]