پایان نامه درباره جهت یابی اطلاعات مشتری
پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریمؤسسه آموزش عالی ارسپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانیگرایش: بازرگانی بینالمللبررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازارهای کسب و کاراستاد مشاور:دکتر پرویز محمدزاده1390 چکیده:امروزه مشتریان نقش کلیدی و بسیار مهمی را در عرصه اقتصادی […]
پایان نامه بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 فهرست مطالب چکیده. 1 فصل اول. 2 کلیات پژوهش. 2 1-1مقدمه فصل اول. 3 […]
پایان نامه رشته مدیریت : رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی
پایان نامه رشته مدیریت اجرایی گرایش : تولید و عملیات عنوان : رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با بهره گرفتن از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی موانع سازمانی استقرار سیستمهای اطلاعاتی مدیریت
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : بررسی موانع سازمانی استقرار سیستمهای اطلاعاتی مدیریت