پایان نامه در مورد آثار تبلیغات
پایان نامه ارشد: بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و .) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و .) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
پایان نامه بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی“M.A“ عنوان: بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا استاد مشاور: دکتر افسانه مظفری تابستان 1390 فهرست مطالب چکیده 1 فصل […]
پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده1 فصل اول:کلیات پژوهش 1-1 مقدمه.3 1-2 بیان مسأله4 […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل ) موضوع : مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی ( مورد مطالعه : بانک تجارت و بانک سپه استان تهران ) استاد مشاور : دکتر مهدی اهری […]
پایان نامه بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)موضوع: بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه هایپر می)استاد مشاور: دکتر منیژه قرهچهاستاد داور: دکتر محمدرضا ابراهیمیشهریور 1393 چکیده پژوهشتبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی نقش بسیار مهمی را در سیاستها و […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و
خدمات
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقجهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعیعنوانتاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدماتسال تحصیلی 1394 – 1393 فهرست مطالب […]
پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل
دانلود پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهتحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A)عنوان:تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین المللبهار 94 فهرستچکیده : 1مقدمه : 21) بیان مسأله :. 22) اهمیت وضرورت انجام تحقیق: 23) مرورادبیات وسوابق مربوطه :. 34)جنبه جدید بودن ونوآوری درتحقیق: 45)اهداف مشخص […]
پایان نامه:بررسی عملکرد گرافیک در تبلیغات توریسم همدان
پایان نامه رشته : هنر گرایش : ارتباط تصویری عنوان : بررسی عملکرد گرافیک در تبلیغات توریسم همدان
پایان نامه:بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
پایان نامه : بررسی و رویکرد عکاسی سوررئالیسم در گزیدهای از آثار گرافیک معاصر
پایان نامه رشته : هنر عنوان : بررسی و رویکرد عکاسی سوررئالیسم در گزیدهای از آثار گرافیک معاصر
پایان نامه : تبلیغات در تئاتر ایران
پایان نامه رشته : هنر – نقاشی گرایش :کارگردانی عنوان : تبلیغات در تئاتر ایران
پایان نامه: تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه رشته جغرافیا گرایش : جغرافیا و بر نامه ریزی گردشگری عنوان : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : بیمه عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
دانلود پایان نامه:آثار و پیامدهای تروریسم بر حقوق مخاصمات مسلحانه بین المللی
پایان نامه رشته : حقوق گرایش : بین الملل عنوان : آثار و پیامدهای تروریسم بر حقوق مخاصمات مسلحانه بین المللی
پایان نامه : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش :جغرافیا و بر نامه ریزی گردشگری عنوان : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)