دانلود پایان نامه درباره تاثیر آمیخته ترفیع
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 چکیده ارزش ویژه برند به […]
پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)
نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)استاد راهنما: سرکار خانم دکتر حقیقی نسباستاد مشاور:جناب آقای دکتر ابراهیمی پایان نامه رشته :مدیریت عنوان : تاثیر آمیخته ترفیع […]
دانلود پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه کارشناسی ارشدرشته مدیریت- دولتی- تشکیلات و روش ها ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک از لحاظ ساختاری و محتوایی بر افکار عمومی مثبت در بانک قوامین بهار 1394 فهرست مطالب 1-1- مقدمه. 21-2- بیان مسئله. 31-3- ضرورت تحقیق. 61-4- سابقه تحقیقات 71-5- اهداف تحقیق. 91-5-1- هدف […]
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی
استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3 اهمیت وضرورت تحقیق: 8 1-4 اهداف مطالعه: […]
پایان نامه بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد رشته مدیریت دولتی-گرایش مدیریت نیروی انسانی عنوان: بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی; دانشگاه شاهد) تیر 1391 چکیده: امروزه بحث و مقوله ی کیفیت خدمات در سازمانها ی خدماتی دولتی و خصوصی اهمیت فزاینده ای […]
پایان نامه ارایه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA بهمن 1392 چکیده صنایع دستی از معدود صنایعی است که چهارمحور […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش) عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید دی 1393 چکیده […]
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان1392 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول کلیات […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعهی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 فهرست مندرجات فصل اول کلیات تحقیق 1 1-1) […]
پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان : تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی (مطالعه موردی استان تهران) زمستان 1393 فهرست مطالب چکیده 1 1- فصل اول: کلیات پژوهش. 2 […]
پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با استفاده از تحلیل فازی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان 1393 فهرست مطالب بخش اول – کلیات […]
پایان نامه بررسی تاثیر ابزار پیشبرد فروش بر میزان فروش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکدهی تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی «M.A» «گرایش مدیریت بازاریابی» عنوان: بررسی تاثیر ابزار پیشبرد فروش بر میزان فروش (مطالعه موردی: شرکت مانیزان) شهریور 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده.1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه.3 1-2 بیان مسأله .3 […]