پایان نامه در مورد اثربخشی سازمانی
پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت¬مندی مدیران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مدیران شرکتهای صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B ) استاد مشاور دکتر فرشید نمامیان خرداد 1393 فهرست مطالب […]
پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده علوم انسانیمرکز بابلپایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیکگروه مدیریتعنوان پایان نامه:کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت) شهریور 93 چکیده در سال های اخیر خدمات بانکداری الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به طور مستقیم بر […]
پایان نامه ارشد: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان
پایان نامه رشته: مهندسی کشاورزی گرایش: مدیریت کشاورزی عنوان : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری […]
پایان نامه: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
پایان نامه رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی عنوان : ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
دانلود پایان نامه با موضوع تجارت الکترونیکی
مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادراتبا توجه به اهمیت تجارت الکترونیکی در اقتصاد جهانی و رشد قابل ملاحظه آن،ضرورت استفاده از بازاریابی اینترنتی را در امر صادرات می توان به شرح زیر بیان نمود: ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده بدون محدودیت زمانی و مکانی، دستیابی سریع به اطلاعات در حجم وسیع، […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع بانکداری اینترنتی
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه بررسی سرمایه اجتماعی سازمانی و توانمندسازی کارکنانپایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس تهرانپایان نامه تعیین تاثیر مدیریت استعداد بر توانمندسازی کارکنان بانک پاسارگادپایان […]
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
پایان نامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش:مالی عنوان:عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک پارسیان کاشان زمستان 1393 ﭼﮑﯿﺪهﯾﮑﯽازﻣﻮاﻧﻊﻋﻤﺪهﺑﺮﺳﺮراهﺗﻮﺳﻌﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﻋﺪمﭘﺬﯾﺮشاﯾﻦﺗﮑﻨﻮﻟﻮژیﺗﻮﺳﻂﻣﺸﺘﺮﯾﺎنوﺗﻤﺎﯾﻞﺑﻪروﯾﻪﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﺪاریﺳﻨﺘﯽﻋﻨﻮانﺷﺪهاﺳﺖ،اﯾﻦﻣﻘﺎﻟﻪﻣﺒﺘﻨﯽﺑﺮﺗﺤﻘﯿﻘﯽاﺳﺖﮐﻪﺑﻪﺑﺮرﺳﯽﻋﻮاﻣﻞﻣﺆﺛﺮﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏدرﻣﯿﺎنﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎنﺑﺎاﺳﺘﻔﺎدهازﻣﺪل ﭘﯿﮑﺎراﯾﻨﻦ ﻣﯽﭘﺮدازدﻃﺒﻖاﯾﻦﻣﺪلﻋﻮاﻣﻞﻣﻮﺛﺮﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﻋﺒﺎرﺗﻨﺪاز: ﻣﻔﯿﺪﺑﻮدن، ﺳﻬﻮﻟﺖاﺳﺘﻔﺎده،ﻟﺬتﺑﺨﺶﺑﻮدن،اﻃﻼﻋﺎتدرزﻣﯿﻨﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ،اﻣﻨﯿﺖوﻣﺤﺮﻣﺎﻧﻪﺑﻮدن، ﮐﯿﻔﯿﺖارﺗﺒﺎطاﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽﮐﻪدرﻗﺎﻟﺐﺷﺶﻓﺮﺿﯿﻪاراﺋﻪﺷﺪﻧﺪ. ﭘﮋوﻫﺶﺣﺎﺿﺮﺗﻮﺻﯿﻔﯽﺑﻮدهوﺑﻪﺷﯿﻮهﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽاﻧﺠﺎمﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪاﺳﺖ،ﺟﺎﻣﻌﻪآﻣﺎریﭘﮋوﻫﺶ270 نفر از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎن ﻣﯽﺑﺎﺷﻨﺪﮐﻪبراساس فرمول کوکران بدست آمده است،دراﯾﻦﺑﺎﻧﮏﺣﺴﺎبداﺷﺘﻪوازﺧﺪﻣﺎتﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏاﺳﺘﻔﺎدهﮐﺮدهاﻧﺪ.ﭘﺲازآزﻣﻮنﻓﺮﺿﯿﻪﻫﺎ ﻣﺸﺨﺺﺷﺪﮐﻪﺗﻤﺎﻣﯽﺷﺶﻋﺎﻣﻞﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏدرﻣﯿﺎنﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎناﺛﺮﻣﺜﺒﺖدارﻧﺪ،اﯾﻦﻋﻮاﻣﻞﺑﺮﺣﺴﺐﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦرﺗﺒﻪای اوﻟﻮﯾﺖﺑﻨﺪیﺷﺪﻧﺪ: اﻣﻨﯿﺖوﻣﺤﺮﻣﺎﻧﻪﺑﻮدن،اﻃﻼﻋﺎتدرزﻣﯿﻨﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ،ﻣﻨﻔﻌﺖوﻣﻔﯿﺪﺑﻮدنﺳﻬﻮﻟﺖاﺳﺘﻔﺎده،ﮐﯿﻔﯿﺖارﺗﺒﺎطاﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽودرﻧﻬﺎﯾﺖﻟﺬتﺑﺨﺶﺑﻮدن.واژﮔﺎنﮐﻠﯿﺪی:ﺗﻐﯿﯿﺮﭘﺬﯾﺮشﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی[1]، […]
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیگرایش سازمانیعنوان:طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگزمستان 1391 Contents1-1- مقدمه. 12-1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 611-3- سئوالات تحقیق 811-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 191-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق 201-6- جامعه آماری.311-7- نمونه تحقیق311-8- […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A ) گرایش مدیریت بازرگانی داخلی عنوان :شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با تلفیق مدل پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]
پایان نامه ارتباط پارامترهای مؤثر در بهبود امنیت بانکداری الکترونیک
دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقگروه: مدیریت بازرگانی پایان نامه گرایش:مدیریت بیمه عنوان:ارتباط پارامترهای مؤثر در بهبود امنیت بانکداری الکترونیک و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در بانک ملت فهرست مطالب فصل اول: کلیات1-1- مقدمه. 21-2- بیان مسئله. 21-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 31-4- سؤالهای تحقیق 31-5- فرضیههای تحقیق 41-6- ابزار گردآوری دادهها […]
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی) […]
پایان نامه بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید(موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی عنوان پایان نامه: بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید (موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای (مورد مطالعه: بانک کشاورزی) تابستان 1392 چکیده پژوهش حاضر، با هدف بخشبندی کاربران بانکداری موبایلی […]