۲-۶-۱-۲ رویکرد بیرون به درون همانطور که اشاره شد اکثر مطالعاتی که در رابطه با ارزش ویژه برند صورت گرفته است رویکرد بیرون به درون را در سنجش ارزش ویژه برند مورد توجه قرار میدهند. این رویکرد را به دو دسته میتوان تقسیم کرد: دسته اول، رویکرد مشتری محوری… بیشتر »
آرشیو برای: "مهر 1400"
(همان: ۲۰۰) یا رموز سرّ انا الحق چه داند آن غافل که منجذب نشد از جذبه های سبحانی (همان: ۳۴۲) چه منصور از مراد آنان که بردارند بردارند که با این درد اگر در بند درمانند درمانند (همان: ۱۲۸) حافظ هم حلاج و با یزید را تایید می کند و هم خود شطحیّاتی دارد اما… بیشتر »
۴-۷-۲- دسته بندی گفتمانها با تامل بر یافتههای تحلیل گفتمانی،مطابق جدول ۴-۵۴، میتوان بطور کلی گفتمانها رااز منظر تمرکز برظرفیت زیست جهان و در مقابلتکیه بر سیستمهای مدرنیته به دو دسته کلی تقسیم کرد. گفتمانهایی که حاصل مدرنیته هستنند در مقابل… بیشتر »